onsdag 6 januari 2010

Vin, Facebook och kompisar från förr..

Gomorron!
Lite skakis idag, men vid gott mod! Det var nog tur att jag satt uppe och tramsade vid bloggen ett tag (och att jag inte drack det där sjunde glaset vin...).

Det hände nåt lite kul inatt. Plötsligt dök en chatruta upp på Fejjan, en kompis som jag inte hört av på jättejättelänge. Vi umgicks i samma gäng förr, men var aldrig nära vänner bara han och jag. Sen blev det som det blev, kontakten tappades.. Vi addade varann på Facebook, men har väl inte pratat mer än precis då.
Men nu plötsligt dök han upp. Väldigt överraskande och väldigt roligt, för han är en person som var en stor del av mitt liv under några år. Nu har vi varandras telefonnummer, hoppas han hör av sig om han kommer till stan!

3 kommentarer:

ia´s hemlis... sa...

Visst är det KUL?!?!?
Jag har massor av gamla kompisar på FB.. och eftersom man flyttade från hemsstaden för över 20 år sen så finns det mycket att uppdatera.. =)

Antoinette sa...

Fejjan är jättekul. Vi lyckades dra ihop en återträff med gymnasieklassen, med hjälp av den. :)

Anonym sa...

Positiva överraskningar vill vi ha fler av. Typ små guldkorn. Det behöver ju inte alltid leda till något, annat än till ett leende när det händer.

Kram!