söndag 17 januari 2010

Men jag skulle ju vara pigg...

Jag är så trött.
Det gör mig irriterad, för jag skulle ju inte vara trött nu. Det skulle ju lösa sig. Blindtarmen är borta, nu ska allt bli bra! Jag ska ju göra roliga saker nu!
Fast å andra sidan..
Jag börjar ett nytt jobb, samtidigt som jag står med ena benet kvar i det gamla jobbet. En arbetsplats som jag får höra mer och mer skitsaker om, saker som jag aldrig trodde kunde hända där. Min kropp håller faktiskt fortfarande på att läka efter operationen. Dessutom fick jag mens idag.

Så jag kanske kan få vara lite trött nu.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag tycker det vore märkligare om du INTE var trött. Försök vila upp dig så att du får krafter till nya jobbet nu! Kram

Antoinette sa...

Det kanske är så?
Jag ska! :) Träna lite och sen vila, det tror jag är grejen!
Kram!