lördag 23 januari 2010

Drömmar

Inatt drömde jag igen att jag hade en flört med en gammal flamma. Den här gången var det "the one that got away". Han som jag känt så länge, som jag kysste en midsommarafton och som jag fick tokpanik för efteråt, eftersom han var ett ex till min bästa vän. Hederskodex och grejer. Jag flydde storliga. Nu är han lyckligt gift.

I min dröm var han inte gift, men ihop. Precis som i förra drömmen, om den andre. Vi gick genom en stad och pratade om att det ju egentligen var vi. Han skulle berätta det för henne, men fegade ur, då hon redan fått reda på allt, och han väljer henne istället för mig. Som i förra drömmen.

Nån drömtydare som vill ge sig på mina nattliga äventyr?

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag tolkar det som att du kanske är lite rädd att du inte duger? Men det gör du!

Antoinette sa...

Det var faktiskt ingen dålig tolkning! I bägge drömmarna har jag ju blivit bortvald.

Tack!!! Vet det väl, men behöver höra det...
Kram!