torsdag 7 januari 2010

2 x 45

minuters medel/tuff promenad idag. I backar. Känns bra! Särskilt efter sega gårdagen.

Jag var trött imorse. Det börjar kännas nu, att jag faktiskt inte ska jobba kvar så länge. Om jag får som jag vill är det bara en vecka.
Idag satte jag mig och tittade på schemat och fasade ut mig själv. Sen mailade jag detta till min chef och till schemaansvariga. Jag skrev att jag förstår att det blir lite tungt dessa två veckor, men å andra sidan har de ju en lösning på gång. Jag skrev också att jag kan ta mer tid med våra klienter denna vecka för att frigöra skrivtid åt de andra.
Jag hoppas att det fixar sig, men jag är rädd för att det inte gör det. Min chef tittade nämligen in till mig innan hon gick och sa att hon fått mailet och att vi väl kunde prata imorrn. hade det gått bra så hade hon väl bara sagt det. Jag blir besviken som fan om jag inte får gå. Det är ju bara två veckor!!! Men skitviktigt för mig.

Nu skulle jag vilja lägga mig i ett varmt bad, men det går inte. Inte än i alla fall. Jag måste städa först, får besök imorrn. I alla fall dammsuga av golvet och skura toan.

Fråga: Varför får man alltid svamp när man inte har haft sex på länge och sen har det? Satan...

4 kommentarer:

Maria sa...

Det kanske inte behöver vara så illa med chefen. Det är ju dumt att säga så där när man precis ska gå, men min erfarenhet är att hon inte skulle sagt så om det var ett totalt nej. Det finns kanske någon liten detalj bara som de behöver hjälp med. Hoppas!

Sen, svampgrejen; inte kul.... Lätt att åtgärda dock!

Antoinette sa...

Ja hoppas!
Det vore så skönt att få vara med från början på det nya stället.

Hmm, jag kanske tom har grejer hemma.. Måste kolla!

Anonym sa...

Svampen gissar jag kom för att Fiffi fick oväntat besök... Och hon har ju vant sig vid att vara ifred. Så då blir hon lite irriterad ;). Hoppas det fixar sig snabbast!

Puss

Antoinette sa...

Hahaha!!! :) Hon är så lättstött, hon får skärpa till sig!
kram!