fredag 8 januari 2010

Nänämensan

Jag fick inte gå den 15:e.
Det finns helt enkelt inte folk som kan täcka, säger min chef. Tydligen. Däremot ska vi kika på dagar som jag kan gå ifrån.
Känns trist, men visst, jag förstår. Typ. Vi har ju helt olika synvinklar här.

Jaja, bara att göra det bästa av situationen. Tjänar ju ingenting till att sura över det.

Nu är det i alla fall fredag, jag tvättar (skitjobbigt, för torktumlaren är paj, vilket innebär att jag kommer att ha lägenheten full av fuktig tvätt..), lagar mat och sen... Sen ska jag ta ett bad. Och piffa! Ni minns väl?
Fredag = piffadag!

Iväg och piffa med er nu!

5 kommentarer:

ia´s hemlis... sa...

piffdag.. jag hade ju en sån dag häromdagen.. måste jag det även idag??.. :-O .. jag vill ju bara dricka vin.. haha*

Maria sa...

Mysbyxorna på här, inget piff!

Trist med jobbet, fan också.

Antoinette sa...

Ja blä, det var trist. Extra anledning att piffa!

Anna sa...

Jag tänkte göra som dig och piffa igår men så blev det bio istället, får piffa i dag eller i morgon istället.

Antoinette sa...

Bara du piffar! :)