fredag 22 januari 2010

Att impa på tjugonånting-killar...

Jag imponerade på en tjugonånting-grabb idag. Det verkar som att det inte behövs så mycket.

I mitt gamla jobb tränar jag ibland med personer som har svårt att röra sig. Idag var en sådan dag och jag bestämde mig för att hotta upp uppvärmningen lite genom att köra boxning. Först mitzade jag, sen fick personen jag tränade med mitza, medan jag slog.
När jag slagit ett tag märkte jag att sagda tjugonånting-killen stod och kollade. "Du har boxats förr va?" sa han. "Det märks att du har teknik!"
Jag har gått på boxercise sammanlagt fyra gånger i hela mitt liv. Men det sa jag inte till honom.

De är så lättimponerade, de små liven...

4 kommentarer:

Maria sa...

De gillar ju tjejer som försöker tror jag!

Antoinette sa...

Ja, jag vet inte, men han var ärligt impad! Roligt.. ;)

Anonym sa...

Det är HÄR flirten ska komma in darling! Inte för att det faktiskt ska hända något - men för att du ska känna dig som den FANTASTISKA kvinna du är! (Kvinna är ett stort ord, I know haha).

Öva lite på de små liven vettja...

Puss

Antoinette sa...

I see your point.. And point taken!
Klart man ska öva.
Just den här ynglingen var dock vikarie på mitt gamla jobb, som jag just nu inte är överdrivet vänligt inställd till, så flörtsuget var rätt lågt.
Men njöt av det gjorde jag i alla fall! :)

Kram!