fredag 8 januari 2010

Känsloäta..

Jag fick lite ångest av ett mail tidigare ikväll. Egentligen helt i onödan, men det fick mig att känna mig otillräcklig och otillförlitlig. Jag skulle ha gjort vissa saker, som inte blev gjorda. Inget livsviktigt, men jag känner mig dålig.
Så jag gjorde smulpaj. Med vaniljvisp. Och åt upp den.
Visst, bättre än en påse chips eller en B&J. Men ändå. Så himla onödigt. Jag ska ju inte hålla på med känsloätande, helt fel.

Det blir konditionsträning på gymet imorrn. Och sen ska jag göra det där jag egentligen skulle gjort tidigare i veckan (läs: i onsdags när jag var bakis).

Men först; ett glas vin.

4 kommentarer:

Maria sa...

Om det inte var minus 20 så skulle jag föreslagit en promenad. Men jag finns här på all andra sätt!

Anonym sa...

B&J är lösningen på ALLA problem enl mig. Åtminstone tillfälligt...

Och jag kan inte tänka mig att du ÄR dålig, så känn inte så... Man hinner bara med det man hinner med... We are only human. KRAM

Anonym sa...

Jag tryckte i mig hela schweizernöten. Mår illa över mig själv. Bläääää.

Antoinette sa...

Maria: Tack!
F&K: Jo, visst är det så. Men ibland är det svårt att komma ihåg..
Smurfan: Var snäll mot dig själv!

Kramar!!!