söndag 31 januari 2010

Vad jag gör när jag har tråkigt

Bekännelse:

I min absoluta tristess gjorde jag en sida på en dejtingsajt. Inte för att jag egentligen är speciellt sugen på att dejta. Då tror jag mer på sidor som Shake my World, att göra saker där det finns andra singlar. Men, jag har tråkigt och vem vet... Kanske prinsen dyker upp (fat chance, hahahaha!).

Jaha, så vad var då det första som damp ner i gästboken?
Jo, en trevlig ung man som ville bli min MSN-gris! Han ville bli dominerad och förnedrad av en vacker osv kvinna som jag. Han ville gärna att jag skulle lägga till honom på MSN, så han kunde visa sin feta mage. Arbetslös och asocial var han, så det var ingen risk att vi skulle stöta på varann irl. Han avslutade med att bedyra att detta absolut inte var nåt skämt.

Jag visste väl att det fanns några fina killar kvar därute!

5 kommentarer:

-= Steamboat Willie =- sa...

Intressant svar... ;-) Senast jag registrerade mig på något liknande så fick jag inga svar alls... Bara två-tre spydiga kommentarer...

Det är nog ett tecken att man skall fortsätta vara singel. ;-)

Anonym sa...

Hahaha! Min vänina gick med o bland de första som hon fick var ett mail från nån idiot som skrev "Hej, jag vill bajsa på dig".


Öööh... kul kul. Då känner man sig lika uppskattad som irl.

Antoinette sa...

SW: Åhh, vad trist! :( Det är det tråkiga med nätet, att folk känner sig "modiga" nog att vara spydiga på ett sätt som de nog inte skulle vara irl..

Ord: Ja, de hoppar väl på nykomlingarna och hoppas få svar.. Fick också ett mail med förslag om att ses.. igår kväll. Öhh, nej?

Maria sa...

Det finns så störda människor därute...

Antoinette sa...

Så sant som det är sagt...