lördag 23 januari 2010

blåst på konfekten

Nähä.
Det blir ingen fest för mig ikväll.
Det är bara att lyssna på kroppen och kapitulera.
Den här veckan, med heltidsjobb, flaxande fram och tillbaka mellan det nya och det gamla, frustration över gamla jobbets försök att utnyttja mig in i det sista, tar ut sin rätt.
Jag har huvudvärk och känner mig svag och ämlig.
Tog ett bad för att, kanske, kvickna till, men det gjorde bara saken värre.
På ett sätt hade det varit så skönt att bara gå ut och rensa skallen, men det går bara inte.

Nej, ikväll blir det soffan, Robinson och Fantastic 4. Och popcorn.

Vad jag längtar till nästa helg då det här dubbeljobbandet är över...

3 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Då är vi två!

Soffan för mig också.

Kram

Maria sa...

Jag hänger vid datorn och teven hela kvällen. Funderar på om jag ska träna innan jobbet imorgon, men det blir antagligen inte av... Nu har de börjat med det där träna-2-gånger-i-veckan och få en handduk. Tänkte försöka lyckas med det den här gången!

Antoinette sa...

Hoppas ni har det skönt i soffan tjejer!
Maria, tack för tipset! Kanske ska köra lite imorrn innan repet jag med, om jag mår bättre..