söndag 3 januari 2010

Att få bekräftelse

"Jag har haft sex" sa jag från baksätet när vi var på väg hem från repet ikväll.
"Vad säger du?!?" ropade de i mun på varann från framsätet. Chauffören råkade till och med trycka till på bromsen av chock, tur att det inte var någon bil bakom oss.

De har varit med ett tag nu och vet vilken öken mitt sexliv har varit senaste (väldigt långa) tiden.

Undrar vad som händer i hjärnan egentligen när man har sex. Det är väl endorfiner och grejer, är det inte? För jag har känt mig så lugn idag. Jag fick ett litet anfall av bakisångest när jag vaknade efter att ha somnat om en timme, men nu känns det lugnt igen. Och bra. Bra att få så mycket bekräftelse som igår, inte bara av ynglingen. Det var galet många som flörtade med oss igår. Trots att vi kände oss tjocka och detta egentligen bara skulle vara en provutgång.

Det var härligt. Mer...

4 kommentarer:

Anna sa...

Haha, att det ska vara så sensationellt så att du nästan orsakar trafikolyckor!

Anna sa...

nämen, ordet roligt föll bort innan att där...

Antoinette sa...

Jag vet! Du förstår ju hur dött det har varit! :)

Varför vara perfekt.. sa...

Haha! Underbart!