lördag 9 januari 2010

Jag vill ha mer!

Utgången den senaste veckan har gett blodad tand. Jag är mycket sugen på att gå ut igen. Snart.
Tyvärr är jag också mycket pank.
Det är inte alls någon bra kombination.

Fast å andra sidan.. Då får jag väl passa på att äta nyttigt och promenera... Och börja tappa de där jäkla extrakilona, som ska bort till sommaren. Så kan jag känna mig ännu snyggare nästa gång jag går ut och flörta ännu mer.
Det är faktiskt inte så dumt.

För nu vill jag ha mer, av allt. Mitt liv har stått stilla länge nog!

6 kommentarer:

Pettiwoman sa...

I Kväll ska i alla fall JAG ut. Gud så länge sen och vad jag behöver det!

Folk, sprit och kanske någon som flirta med mig ;o)

Massa kramar!

Antoinette sa...

Bra där!
Ha en fantastisk kväll! :D
Kram

ia´s hemlis... sa...

you go girl..;-)

Antoinette sa...

Ja, fast inte ikväll.. :)

Anonym sa...

Mycket bra och ett sundhetstecken! Ut och håva in uppmärksamhet och bekräftelse. MORE FLIRT IS NEEDED!

Till sommaren ska vi vara livsfarliga. Slimmade och flirt-proffs. Mål är bra att ha.

Kramar!

Antoinette sa...

Så är det.
Mer flört åt folket!!
Kram!