tisdag 13 juli 2010

Värmeslö

Värmen gör mig slö. Jag orkar inte upp på morgnarna. Ställer klockan, men snoozar sen i minst en timme. Idag försökte jag läsa lite för att kvickna till, men inte ens det hjälpte.
Å andra sidan är jag förstås ganska pigg på kvällen. Men på kvällen kan man inte borra i väggarna. man kan, men grannarna blir nog inte så glada. Så jag låter bli. Istället blir inget gjort.
Tanken var att ha en fixarvecka, men jag är ledsen. Det är för varmt. Jag får fixa sen, när det blir svalare. Man ska inte förta sig i värmen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klokt å rätt, ledig behöver vila. Alla måsten är livsfarliga jue

Aurora sa...

Jag blir helt väck av denna värme, och nu sitter jag instängd på ett kontor dessutom. Hemskt.

Antoinette sa...

älskar värmen, men allt går låååångsamt...