lördag 3 juli 2010

Ovälkommen information

Kanske, men jag har haft enorma gasproblem senaste dagarna.
Vi snackar gravidmage i femte månaden och stort behov av att släppa mig ungefär var tionde minut. Och jag har en fobi, har jag insett. Fobi för kroppslukter, framförallt mina egna. Inte så mycket för mig själv, men för att andra ska känna att jag luktar.
Så jag kan inte släppa mig inför folk, inte ens inför kompisar som jag vet inte bryr sig (efter som de själva inte har några problem att gasa i sällskap..). Det blir många toabesök...

Det skulle kunna ha att göra med alla hemmagjorda latte jag häller i mig om dagarna, så nu ska jag köra laktosfritt ett tag och se vad som händer. Laktosfritt och ProViva.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sån blir jag av Branflakes, helt spänd som om magen var en badboll. Men många får ju så av laktos ja, så prova utan ett tag o se om det hjälper. Skitjobbigt - för att vara Gbgskt vitsig.

Antoinette sa...

Hahaha! Ja, fast jag har inte ätit så mycket fibrer tycker jag.. Mycket frukt iofs, det kan ju vara det med.

Varför vara perfekt.. sa...

Blir också sådan ibland... inte alls roligt. :(

Antoinette sa...

Nej usch!