söndag 4 juli 2010

balkong, sol och bok-dag

Jag har vansinnig träningsvärk idag. Sådär att jag knappt kan sätta mig och när jag väl har satt mig så kommer jag inte upp. 20 minuter med min nya träningsdvd. Den måste vara effektiv.

Annars har det varit en typisk sitta på balkongen med kaffe och bok-dag idag. Jag kom hem ca 5 imorse efter att ha kollat in en livesändning på nätet hos ett par kompisar. Passade på att äta lite frukost innan jag gick och la mig. Slog upp mina blå kl 14 och sen har det varit balkongen.
Bäst att vila, imorrn ska jag ut och svänga mina lurviga är det tänkt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med träningsvärk, behöver också få den känslan. Börjar tappa hoppet om sol och värme, idag har det regnat och åskat. Nu tycker jag sommaren få leta sig upp till oss här i den gudsförgätna hålan.

Bok i sängen istället, inte lika härligt men men..

Antoinette sa...

Ja, det är faktiskt härligt! Känns att man gjort nåt. Hoppas den försvinner tills imorrn bara...

Fast nu skulle jag nästan behöva en mulen dag, skulle behöva städa..