måndag 12 juli 2010

babbel

Jag älskar värme.
Tro mig, jag är född i fel land. Skulle lätt kunna ha såhär varmt mycket längre!

Men det kunde få fläkta lite. Faktiskt.

Jag funderar till och med på att gå ner i källaren och hämta fläkten.

Annars är det småfix som gäller denna sista semestervecka. Måla lite, tvätta, skruva upp hyllor.. Ringa fastighetsskötaren om lukten på toa samt sladdar i sovrummet..
Kanske vända tillbaka dygnet lite.. Men det är ju så skönt att sova just på morgonen. Idag drömde jag dessutom en himla mysig dröm och jag ville liksom se vart den tog vägen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så ska livet vara jue..och drömmarna vill man drömma färdigt, bättre än vilken film som helst. Jag älskar att ligga och sova eller dra mig på morgonen, inte kasta sig upp och stressa.

Tror jag lägger mig i solen nu :)

Anonym sa...

Fick jag som jag ville skulle det på årets kallaste dagar vara typ 20 grader varmt. Jag bara älskar denna värme! Visst får det gärna vara lite svalare inne men ute där ska det vara varmt!! =o)