måndag 19 juli 2010

rapportering såhär första dagen efter semestern

Måndag efter semestern.
Jag har hostat mig genom natten, inte mycket kvar av stämbanden. Borde nog egentligen föröka få tag på nåt slemlösande, så skiten kommer upp. Tror det är slemmet som sabbar luftrören också.

Mitt nya liv har börjat helt ok. Havregrynsgröt med lättäppelmos till frukost, nudlar med laxbollar i tomatsås till lunch. Latte med kanel och kardemumma men utan vaniljsocker i, inte lika mumsigt, men det funkar.

Ska ta en promenad när det blir svalare, för att se vad jag orkar med. Måste ju testa. Kanske ska försöka komma iväg och hämta paketet som jag misslyckades med igår. Hade glömt pinkoden hemma. Kom jag på precis när jag var framme vid Tempo.

Nä men en kaffe till kanske.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Precis en kaffe till :P

Anna sa...

Men vad är det för något långdraget skit du dragit på dig? Hoppas det släpper snart. Sedan måste jag tillägga att du är en jäkel på att hålla på din boklista haha! Spänningen är oliiidlig ju!
Krya på dig och kram

Antoinette sa...

Kaffe är gott!
Anna, den kommer! ;)