onsdag 14 juli 2010

Huvudvärk

Jag verkligen älskar värmen. Särskilt nu, när jag är ledig.
Men idag ger den mig huvudvärk. Sån där molande, knackande, otäck huvudvärk som gör att man bara vill ligga i ett mörkt och svalt rum.
Det finns inte sådär jättemånga mörka och svala rum här hemma för tillfället.

Istället fick jag släpa mig ner i källaren och hämta stora golvfläkten. Den låter som fan, men den fläktar. Har jag tur blåser den bort huvudvärken så jag orkar repa ikväll.

Lilla pappa åker fram och tillbaka också. Han bygger ett elementskydd slash sänggavel. Han är mycket entusiastisk över projektet. Han var här med det, men det var några millimeter för högt. Hem och slipa. Sen kommer han tillbaka.

Nej, men ryggläge och fläkt, då?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner precis samma idag. Behöver mörker å svalka...spänningar i huvudet..kanske åska på g??

Amy Glaad sa...

Saknade dig massor!

Unknown sa...

Fläkt är grymt. En god investering faktiskt. Det känns kontinentalt med en fläkt.

Antoinette sa...

Hoppas lite på åska, men tror inte det blir nån här i mellansverige..
Fläkt är BÄST! Hade inte överlevt utan...

Saknade er med, men var (och är) helt utslagen...