måndag 19 juli 2010

Killar...

Hamnade på en dejtingsida igen..
Blir kontaktad av en kille. Några år yngre. Snygg.
Vi chattar och han frågar vad jag är ute efter. Jag är ärlig och säger att jag vill hitta nån, på riktigt. Jag frågar honom detsamma, han säger att han vill hitta en tjej att ha kul med. Jag säger att jag nästan förstod det, på hans sida, och vet ni. Då blir han typ lite förolämpad. "Varför vill du chatta med mig då om du tror att du inte är ute efter samma?"
Jaa, lilla vännen. Jag kanske bara ville slösa bort en liten stund av kvällen? Se om mina förutfattade meningar stämde?

Sen tog det ca två rader... "Du kan väl berätta vad du gillar i sängen"

Sorry grabben. Gillar sex massor, men snackar inte sex med killar jag inte känner... På nätet..

Kan man få bli motbevisad nån gång?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Låt mig fundera???...eee nää :)

Antoinette sa...

Nä, fan..

Varför vara perfekt.. sa...

Känner att det här är "släng-karlarna-till-svinen-dagen idag.... haha!
Skämt å sido... blir man förvånad? Uaaack....creep

Antoinette sa...

hahaha!
Jag hade inte väntat mig nåt annat av den typen av kille, men intressant att han liksom ville verka "finare".. Suck.. Stå för vad du vill!

-= Steamboat Willie =- sa...

Jag skulle gärna försöka motbevisa dig... Kontakta mig nästa gång du ser mig på en dejtingsida, så!

Anonym sa...

Jag brukar hänvisa grabbarna till någon mer sexrelaterad community när de uppenbarligen bara är ute efter sex. Och varje gång jag gör det så får jag "men där finns ju bara killar och par" eller något liknande som svar. Ok, men om det nu är så dåligt med singeltjejer på de sidorna så finns det nog en anledning... som typ att flertalet tjejer vill ha lite mer än bara sex.

Men enkel logik är tydligen för komplicerat för somliga. *s*

Pettiwoman sa...

Blir JAG förvånad??? Näää, det slår aldrig fel.
Varför, varför kan det aldrig handla om något annat????

Kira sa...

Aldrig mer dejtingsidor för min del. På grund av det här.

Jag börjar inse att jag kanske aldrig kommer att hitta någon bra man och det stör mig faktiskt inte längre. Jag är för trött.

Antoinette sa...

Men Willie, utger du dig för att vilja nåt annat än det du vill då? För det är ju det som rimmar illa...
Dixie; det är ju strålande, ska jag göra om jag råkar ut för det igen!
Petti; jag vet. Suck!!
Kira; jag tänker så hela tiden, men sen kan jag inte låta bli att hoppas att det förändras och så tittar jag in på sidorna igen... Men nej.

Kira sa...

Men hopp är bra. Jättebra. Plötsligt händer det! ;)

Antoinette sa...

Man får oväntat besök..? ;)

Heart vs mind sa...

Låter väääldigt bekant det där...