söndag 11 juli 2010

Nu - balkong

Mina fötter värker efter två timmars konstant dansande igår. Det var roligt. Jätteroligt. Svettigt, jag såg på riktigt ut som om jag hade duschat. Håret var genomblött. Det var bara att fixa sidbena och låtsas som att det var wetlook jag hade bestämt mig för från början.

Kände mig inte så flirtig, kanske beroende på att det är den tiden i månaden och jag känner mig svullen. Men det var jäkligt kul att dansa, det behövde jag.

Nu har jag precis hämtat pappa på Arlanda och lämnat tillbaka bilen och nu. Nu blir det balkongen och jag. Balkong, bok och en cola zero från 10-packet jag fick då jag köpte tvätten igår.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt, jag är också sugen på en ut och dansa sväng. Var så länge sen jag stod på dansgolvet hela kvällen...de är sååå kul. Här solas det också för fullt :)

Ha en toppen dag!!

Anna sa...

Vad läser du nu? Blev det några roliga köp ändå fast det inte gick igenom från Adlibris? Jag är nyfiken på om du föll för några av mina tips ju!

Jag har för övrigt också fått en sådan där 10-pack, mamma hade fått när hon tvättade på okq8. Tur för mig att mina föräldrar inte gillar cola!

Antoinette sa...

Dansa är så kul, särskilt när det är bra musik! Och det var det. :)
Anna, nu läser jag "mannen som ville bli vuxen". Det kommer en sommarlista så småningom.. ;)