tisdag 20 juli 2010

Flåsare

Jag ringde ComHem nyss, för att fixa en dubbelbokning som blev när jag beställde abbonemanget. Alltså, ComHem måste ju byta ut headseten åt sin stackars supportpersonal.
De låter ju som värsta telefonflåsarna hela bunten. Hyfsat svårt att fokusera på ärendet, måste jag säga...
"flås Hej det här är XXX flås vad kan jag flås hjälpa dig med?flås"
"Jo, jag skulle vilja avboka ett dubblerat mediumpaket"
"flås Okej flås... flås...flås....flås... flås jag håller på att kolla här flås... flås..."
"okej" (här sitter jag och tänker på massa saker som inte är rumsrent i sammanhanget)
"flås Okej flås nu är det fixat flås"
"Ja vad bra, tack då"
"flås ha en trevlig dag flås"

Absurt.

4 kommentarer:

Anna sa...

Hahaha, vilken tur att du inte ordgav dina tankar där!

Antoinette sa...

Eller hur! :)

Anonym sa...

Men man kan tipsa om att dom inte behöve suga på micarna, det går att vinkla dom :P

Antoinette sa...

Ja men att alla har mickarna fel, är inte det konstigt?