tisdag 6 juli 2010

Uppkopplad igen, utgång och temys

Ha!
Jag är så smart.
Jag lyckades installera mitt mobila bredband på min gamla skruttlaptop, så nu har jag internettillgång igen minsann.

Utekvällen igår var lyckad. H och jag sågs här, åt lite, drack lite och drog sen in till stan för lite schlager. Inte så mycket folk, men ett jäkla drag! Synd bara att de flesta killarna på stället var gay. Inte så mycket att flörta med, liksom. Däremot buggade jag järnet med en tjej, som tyckte att jag dansade skitbra och att jag var en riktig lady. Fast rockig. Det var roligt.
Vi åkte hem vid ett, kokade pasta och satte oss på balkongen och åt. Och drack mer vin. Not so smart. Hur kommer det sig att man tycker att det är en bra ide att fortsätta dricka när man kommer hem sådär?
Så idag har det inte hänt så mycket. Fina A kom över och drack te och vi pratade lite om hennes flytt. Jag förstår ju varför hon gör det. Jag har själv romantiserat kring att ha hus och trädgård nån annanstans än Stockholm och då har jag inte ens barn. Nu har hon fått jobb också, ett riktigt roligt jobb. Och det är ju inte så långt, så det blir nog bra. Intalar jag mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är ju så, man är inte riktigt klok när man dricker och har sällan vett att sluta i tid :)

Antoinette sa...

men ändå! Jag borde vara gammal nog att veta, tycker man.. ;)

Anonym sa...

Dumt tänkt, man blir aldrig gammal nog :P

Antoinette sa...

hahahahaaha!!!