tisdag 8 september 2009

Vardagsmysterier

Är det inte märkligt hur alla strumpor får hål på hälen exakt samtidigt? Och att resåren släpper på alla trosor, så det blir små hål uppe vid linningen?

Har underklädesaffärerna nån hemlig sammansvärjning? Lite som med teknikprylar; att fanskapet går sönder dagen efter att garantin gått ut?

Jag hade ju tänkt vänta ca 6 kilo till innan jag köpte nya underkläder, men jag vet inte om det funkar. Får väl ta och inhandla lite mer vardagliga varianter nu och sen köpa lite sexigare och snyggare grejer när jag känner mig snyggare och sexigare...

2 kommentarer:

Anna sa...

För mig är det lika fast när det gäller schampo, balsam, duschcreme osv. Det tar väldigt ofta slut samtidigt. En sammansvärjning I'm sure!

Antoinette sa...

Japp, en konspiration. Halt klart! :)