fredag 11 september 2009

Eftersom jag vill tänka på annat så gör jag en lista..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att allt verkligen blev helt klart med lägenhetsbytet.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Hade precis kommit till jobbet och funderade på hur dagen skulle gå ihop med två pers sjuka.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev ett blogginlägg om min Norénlika fredagskväll.

Det sista du sa högt:
Nån svordom i bilen förmodligen

Det senaste någon sa till dig: Kör försiktigt!

Vad har du druckit idag:
Kaffe, vatten, Wila (kolsyratvatten) och te

Vad var det senaste du åt: mandlar

Vad var det senaste du köpte: Födelsedagspresenter åt min kompis

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och molnigt, tror jag

Sover du tungt: Lätt som en plätt

Drömmer du mardrömmar: Kan drömma väldigt jobbiga drömmar, men inte mardrömmar som jag blir rädd av.

Trivs du med ditt jobb: Oftast

Favoritklädsel: sånt jag känner mig snygg i. Varierar från dag till dag.

Favoritlåt just nu: Har en Nina Simone-period, igen.

Vad ser du om du tittar till höger:
Mitt stökiga kök.

Vad gör dig glad just nu:
Att det är helg, att jag ska flytta, att jag har folk som bryr sig om mig.

Vad ska du göra härnäst: Gå och lägga mig.

Humör just nu: inte sådär jättehejsan, men okej.

Favoritgodis:
choklad

Kläder just nu:
hemmaklänning (hur hemmafruaktigt lät DET då!), batikmönstrad från indiska

Sommarplaner: ???

Hur många kuddar sover du med: Tre

Spelar du något instrument: Jag hävdar att rösten är mitt instrument!

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska. Hatar morgnar passionerat.

Vad är viktigast för dig: att acceptera mig själv som jag är, med allt bra och allt dåligt.

Snarkar du:
Inte vad jag hört.

Äckligaste insekten: Spindlar!!!

Inga kommentarer: