fredag 25 september 2009

Kan det bli tristare..?

Inget bra på tv och jag är glassugen!!!

Hångla lite skulle gå bra det med, men det finns inte direkt några kandidater...

Suck...

Jag har i alla fall rensat ur källarförrådet. Shit, vad jag har slängt grejer. Prydnadssaker, gamla foton som jag inte saknat under de år de legat i källaren... Sparade lite gamla jobbprylar, om jag nu ska byta tillbaka till mitt gamla yrke. Hittade en gammal väggklocka som jag ärvt av min farmorsmor. Funderar på att sälja den. Vi gillade inte varann, hon och jag, och då blir det bara taskiga energier enligt min Feng Shuibok. Jag får se.

Jag gillar den där boken! Rensa i röran. Massa dravel, men en hel del bra tips. Som att man ju har minnena även om man inte har sakerna. Det har jag tagit fasta på. Och det var skönt att slänga sånt som legat så länge. Befriande.

Efter rensandet tog jag en dusch och nu sitter jag här i nattlinne. Utan nåt bra på tv. Utan glass. Och utan hångel.

Nä, om man skulle göra sig en kopp choklad..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad e det för bok?

Antoinette sa...

Rensa i röran med Feng Shui, av Karen Kingston. Rätt mycket dravel, som sagt, men mycket bra också. 39 spänn på adlibris. :)