söndag 6 september 2009

Back on track!

Okej, jag är tillbaka!
Gårdagen kändes som om den bara försvann. Inte så konstigt kanske, eftersom jag i princip låg i sängen till kl 17.
Idag vaknade jag strax efter 9. Jag har precis gjort i ordning en frukostsmoothie, teet står och drar i min Starbucksmugg från Nashville. Den var inte helt lätt att få tag på, förresten. Förra sommaren började jag samla på Starbucksmuggar, dels för att jag gillar storleken och dels för att vi reser runt så mycket och det är sjyssta souvernirer.
Vi tillbringade en dryg vecka i Nashville innan det var dags att dra vidare. Naturligtvis blev det inte av att jag köpte nån mugg förrän avresedagen, som var en söndag. Nashville ligger i södra USA. Folk är rätt kyrkliga därnere. Allt var stängt inne i stan. Allt. Inklusive alla Starbucks.
Vi fick åka runt i Nashvilles förorter ett bra tag innan vi tillslut hittade ett som var öppet. Men jag fick min mugg!

Tyvärr krånglar min kamera, så det blir ingen bild på muggarna. Men hittills har jag 6 stycken.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag såg en otroligt fin och perfekt mugg i går på delikatessaffären. Den kostade 175 spänn dessvärre så det är inte att tänka på just nu i af! Inte någonsin kanske. Jag blev ju lite nyfiken på dina muggar nu, du får fixa kameran.

Antoinette sa...

Jag älskar muggar!!
Funderar på att göra nåt med dem inredningsmässigt i den nya lägenheten.. :)
Få se vad det blir.

Jamen det är skitskumt, jag får den inte att connecta med datorn.