lördag 19 september 2009

att packa kök i 40-gradig värme...

Det går inte alls lika bra att packa idag.
För det första vaknade jag och mådde illa. Illamåendet har hållit i sig hela dagen. Nu har det gett med sig något, efter att jag ätit lite chips och glass och druckit kaffe. Jag vet, helt normalt.
Det kan bero på vätskebrist, har druckit skitdåligt senaste dagarna. Jag har hällt i mig en resorb också, för att jämna ut lite.
För det andra är det jättefint väder ute. Det är väl kul. Om man har tid att vara ute. Men min lägenhet blir en bastu när solen ligger på! Gissa hur kul det är att packa ner kök, stå på stegar och behöva bestämma vad som ska slängas, när det är ca 40 grader i rummet. Ni kan också gissa hur illamåendet påverkas...

Så, idag har jag hittills packat 3 kartonger. Jag funderar allvarligt på att slänga resten. Jag menar, vem fan behöver ett trangiakök? Eller glöggmuggar? Eller snapsglas?
I could go on and on...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Släng allt onödigt som du inte använt de senaste två åren, är ett tips! :o)

NU skall jag gå ut, nu när solen har gått ner :oS

Kattis sa...

Snart är det december, spara glöggmuggarna! :)

Antoinette sa...

Smurfan: Jag slänger massor! Det är skönt, men lite svårt..
Katie: Jag ska spara de finaste. Mne jag behöver ju inte ha 12 olika! :D

Anonym sa...

... om man inte ska ha glöggparty!?

Antoinette sa...

men! Så får du inte göra! ;)
Äsch, jag köper väl plastmuggar.. :D