onsdag 16 september 2009

Uppdatering på packandet kl 17.23

Nu har jag varit och shoppat lite.
Tejp, dammvippa och papper att slå in mitt porslin i. Japp, jag är för fin för att göra det i tidningspapper! Haha, skämt åsido... Min kompis tipsade mig om att slå in i sånt där papper man har runt blommor. Så slipper man diska allt porslin när man packar upp. Det gillar vi.

Det går ganska snabbt ändå, så här i början av packningen. Det som är kvar att göra nu är att tömma hallhyllan och byrån, samt nattduksbordet. Jag har lite grejer där i som jag inte är så sugen på att nån annan ska se... Det är privat, om man säger så. Sen kan jag såklart börja med porslinet också. Jag tänker slänga rätt så mycket, jag har mycket uddagrejer. Och så är det alla pärmar förstås och badrummet och... Jag har nog att göra på lördag också.

2 kommentarer:

Kira sa...

Sist jag flyttade skrev jag "udda strumpor" på min låda med privata (;)) grejer. Ingen som blir nyfiken på en sån. Räkningar funkar säkert också.

Antoinette sa...

Hahaaha!!Räkningar, mycket smart. Eller; div papper. :) Nu blev det "vardagsrum" :)