måndag 14 september 2009

Ingen lust

Jag borde packa, men jag har ingen lust.
Ingenting har jag lust med. Jag har, så att säga, kommit i en liten svacka.

Det blir så ibland.

Jag har lust att ligga i min soffa och titta på dåliga serier, det är vad jag har lust med just nu.
Visst vore det jäkligt bra att börja packa, men det finns ingen energi. Ingen geist.
Börjar jag packa nu kommer det att ske helt planlöst och jag lär ändå få packa om det sen.

Jag skulle ju kunna slänga ner lite böcker i och för sig. Jag får se. Just nu skulle jag vilja lägga mig och gråta. Inte för att jag egentligen är ledsen över nåt. Det skulle bara vara så skönt att få ur sig...

Men jag kan inte.

4 kommentarer:

A sa...

Men... varför nere? :(

Kramar

Anonym sa...

I hear you sister. Vet precis hur det känns!

Kram!

Anna sa...

Nej vad trist. De där svackorna är ju inte roliga, jag vet ju. Skickar en kram och hoppas så klart det känns bättre snart igen.

Antoinette sa...

Jag vet inte varför. Önskar jag visste. men det är bara att ta sig igenom. jag vet ju att det går över. Och det känns redan lite bättre.
Kramar er tillbaks!