onsdag 16 september 2009

...och packar...

En kompis kom förbi för att sjunga lite. Hon hade med sig sushi. Sånt gillar vi.
Jag skolkar från repet ikväll. Måste få lite flyt i packningen, känna att jag är i fas. Hittills har jag packat ner böcker, stereo, CD's, filmer, samt en massa filtar, täcken, linne och lite kläder. 9 lådor. 22 to go. Undrar om det räcker.
Just nu har jag kaffepaus, kände hur huvudvärken började komma smygande. Behöver kaffe om jag ska orka ta tag i hallbyråns innehåll. Varför har jag så mycket saker!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Passa på o släng sånt du inte använder!

Jag hade 33 lådor sist jag flyttade, 5 är fortfarande inte uppackade utan står på vinden. Måste ju betyda att jag ändå inte ska ha "skiten"? :o)

Antoinette sa...

Precis!
Jag har köpt (!) "rensa i röran-feng shui", den borde komma snart. Slänger faktiskt en hel del nu :)