söndag 13 september 2009

31...

...är antalet flyttkartonger jag just nu har hemma.
Jag hoppas de ska räcka.

Har kört runt som värsta budbilen idag och plockat upp flyttkartonger. Jag började hos bästaste, där jag dessutom fick lunch och kaffe. Behövligt efter att jag snurrat runt i de södra förorterna och svurit över avsaknaden av synliga vägskyltar.
Sedan bar det av till Huddinge för att plocka upp resten.
Naturligtvis lyckades jag sedan köra fel när jag skulle hem till pappa, så resan dit, som ska ta ca 20 min, tog istället ca 35.

Nu, slutligen, är jag hemma. Och nej, jag börjar inte packa idag. Nu är det bad och middag som gäller.

Och jo... Om nån känner för att hjälpa mig att flytta... Så är det helt ok! Jag bjuder på middag som tack för hjälpen! :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag hade ställt upp om du inte bodde så långt borta. Jag är liten men starkare än man kan tro, haha!

Antoinette sa...

Du får sova över!! :D