söndag 6 september 2009

Insikter

Jag har insett att grejen med att bli äldre är inte rynkorna. Det jävliga med att bli äldre är att man inte tål sprit längre.
Jag är bakis i två dagar numer. Igår kom jag knappt ur sängen, idag är jag mer "normalt" bakis. Seg, lite snurrig.
Seriöst, nu lär det dröja länge tills jag partar loss sådär igen.
Men kul var det och det var ju liksom hela grejen.

Jag tror tyvärr det kommer att visa sig på vågen, men hey! Det är bara att kliva upp på hästen igen! Jag får väl köra ett spinningpass imorgon, då bränner jag nog lite av alla dessa tomma kalorier..

3 kommentarer:

A sa...

Men bakis i två dagar?? Hur mkt drack fröken egentligen efter vi hade sagt gonatt?? :P

Maria sa...

Jag har bokat pulspasset, hoppas vi ses där!

Antoinette sa...

Kanelen: Fröken stupade i säng med ett helt glas whisky kvar på köksbordet... Men fröken är ingen ungdom längre! Tydligen... ;)

Maria: Aha, då ska jag testa det! Hade tänkt gå på det tidiga, men det är ju roligare med sällskap! :)