fredag 25 september 2009

När man har tråkigt kan man alltid skriva blogginlägg...

Fortfarande skönt, men lite tråkigt att vara sjuk.
Jag vaknade med illamående inatt. 04.30 var klockan och det tog väl en timme innan jag kunde somna om igen.
Just nu sitter jag och tittar igenom ett 147 sidor långt pdf-ark med arrangerad musik. Finns så mycket kul, men man ska ha tid att lära sig också... Vår inlärningstakt är fortfarande ganska långsam, även om det går snabbare ju mer sammansjungna vi blir.

Mamma ringde precis för att höra hur jag mådde och fråga om det var svininfluensan jag hade. Men det är det ju inte, då är man väl sjukare än så här. Jag har ju bara lite ont i halsen och lite feber.

Tänkte ta en promenad lite senare. Jag har i princip legat i två dagar och min kropp börjar protestera. En lugn sväng runt Långholmen borde göra susen. Men först en kopp kaffe.

Inga kommentarer: