tisdag 15 september 2009

energidränage

Det är inte lätt att vara så här upp och ner i humöret.
Det drar enormt mycket energi.

Just nu är jag glad igen. Fortfarande frustrerad över jobbet, men jag är ledig imorrn, så just nu kan jag koppla bort. Fast jag har tröstätit lite. Det finns dock en skillnad. Innan jag började med mitt nyttiga liv hade jag förmodligen köpt chips, choklad och B&J och tryckt i mig. Idag köpte jag lite yoghurtdragerade mandlar och vindruvor.
Man får vara glad för det lilla...

Dessutom fick jag ett mail som gjorde mig glad alldeles nyss.

Och ja. Det är mycket negativt i bloggen just nu. Men det är därför jag har den. För att få skriva av mig.

3 kommentarer:

Anna sa...

Äh, skriv på du precis som du vill. Vi läser ändå så klart. Skönt att det känns bättre nu så att den hemska bruna färgen försvann haha! Kram

A sa...

Vindruvor is the shit.

Kramar

Antoinette sa...

Anna: Haha, ja den var rätt gräslig va! :)
Zäta: De var faktiskt riktigt goda. Små och söta. :)

Kramar!