lördag 26 september 2009

Packa och skruva och städa...

Lördag eftermiddag.
Jag har fortsatt packa idag. Packat och skruvat ner hyllor.
Promenerat bort till färghandeln och köpt spackel och annat bra att ha.
Nu skulle jag kunna börja torka ur köksskåp, men luften gick ur mig litegrann.
Jag vill bara sitta framför datorn, kolla Blocket och drömma mig bort. Och äta choklad.
För jag råkade köpa choklad på hemvägen. Det var inte meningen, men de hade min favoritsort som jag inte hittat nånstans. Så råkade jag visst köpa glass också...

Jaja, idag njuter jag med gott samvete, imorgon tar jag tag i det igen!

6 kommentarer:

Maria sa...

Jag har också glass.... och tar mig en öl och planerar inredning. Och skäms inte ett dugg för det! :)

Antoinette sa...

Bra!!!:D

Maria sa...

Hör av dig om du blir sugen på ett glas här i hoodet!

Anna sa...

Vilken är din favorit som inte finns nånstans?

Antoinette sa...

Kan tänkas... Ev kommer en kompis hit. Hör av mig i så fall! :)

Antoinette sa...

Anna: Marabou Premium Lemon and Ginger. mmmmm...