lördag 5 september 2009

Bakis!!!

Hahahaha!
Oj, vad dragen jag var igår. Riktigt längesen, men det är bara att sota för idag.
Jäkla whisky.
Hur kan jag komma på tanken att det är bra att dricka whisky när jag kommer hem klockan 2 på natten? Va?
Stackars Kanelen höll mig sällskap där på småtimmarna. Fast han fick sig nog några skratt, skulle jag tro. :)
Jag dråsade i säng utan att sminka av mig. Det är whiskyfylla, mina vänner!

Jag tål verkligen ingenting numera. Vad kan jag ha druckit? Från kl 18; 1,5 drink, 3-4 glas vin... De fyllde ju på hela tiden, men jag drack väldigt lite under middagen. Och så whisky, då...

Nä, nu ska jag ligga i sängen en stund till...

3 kommentarer:

A sa...

Hehe jodå jag fick mig en hel del skratt. Fast roligast var nog när du ramlade och missade bordet. ;)

A sa...

Förresten var det ju bara 2 glas vin! :P Fast vi garderade upp oss till 4, för du var osäker om det var 2,3 eller 4. ;)

Antoinette sa...

Tur att man roar nån!
Hjälp... Har lite spritångest idag.. fast försöker låta bli.