tisdag 22 september 2009

Här tar det slut.

Det här blir bara sjukare och sjukare ju mer som kommer fram.

Jag, naiv och godtrogen som jag är, har lärt mig en läxa. Jag kom nog ganska lindrigt undan dessutom.
Men jag blir lite förbannad samtidigt. Jag vill inte behöva bli cynisk och misstänksam! Jag vill tro på människor!
Tyvärr finns det de som utnyttjar det.

Det känns jävligt trist att en person jag pratat med i månader, och som jag tyckte bra om, visade sig vara en bluff. Det känns som att ha förlorat någon.

Det här blir det sista jag skriver om händelsen. Jag vill inte lägga mer energi på den här historien. Jag har lärt mig något jag inte ville lära mig, men lärdomen har jag likafullt.

Fy fan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Man blev tilltufsad, helt klart.

Anna sa...

Jag håller med dig i det du skriver att det var ju någon man gillade, därför läste man ju och kommenterade. Känns helt ofattbart att folk gör sådana saker.