lördag 22 januari 2011

Ynk och bekräftelse

Idag är det lite ynk ynk och ont i magen. Ont lite här och där faktiskt, kroppen säger vila! Jag tror kanske den fejkar lite, i och för sig. Men, eftersom det är den tiden på månaden så väljer jag att lyssna. Ikväll blir det inte många knop gjorda här i Såsen!
Psyket är dock på topp. Gjorde en prioritering idag. Valde bort yogan och hälsade på kören istället. Det var inte så många där, det här helgrepet kom visst rätt snabbt inpå, men det var jättekul att träffa  alla som var där. Många kramar och ord om saknad blev det.

Och jag behövde nog det. Få veta att jag var saknad.

6 kommentarer:

Anna sa...

Fejk eller inte, jag tycker det är bra att du lyssnar ändå och vilar lite. Hoppas det onda går över snabbt.
Kram

Antoinette sa...

Kroppen säger även "ät choklad!" men se den gubben går inte! :)

Anna sa...

Haha, ibland får man även slå dövörat till. Jag har problemet att huvudet säger: Ta och baka kakan nu då men kroppen vill bara sitta kvar här framför datorn!

Antoinette sa...

Det där känner jag igen... :S

Anonym sa...

Ynka på du bara, tror det är bra för själen ibland...bara man inte fastnar å är det pms så jaaa då måste man lyssna för annars jäklar ;).

Men du är duktig om du håller dig från choklad...jag köpte sån där äcklig 85% förra veckan å knaprar på nån bit här å där. bättre iaf än att klämma en 200 grams iaf :)

Antoinette sa...

Äsch, jag gav efter och åt de där jag fick.. 8 små praliner. Tänker att jag tränat så mycket i veckan att det inte borde vara nån fara. Får se på måndag!