onsdag 19 januari 2011

Trött, frusen och sugen...

Idag är jag så jäkla hungrig.
Hungrig, sugen, you name it.
Det har nog mycket att göra med att jag är trött. Jag hade svårt att sova igår, trots ångestdämpande, så jag har inte sovit mycket mer än fyra timmar. Och så jobba då. Det var iofs ganska soft just idag. Skönt att komma tillbaka på en sån dag. Och just ja, jag har fått svar på en av mina ansökningar. Ska på anställningsintervju, fast vet inte när än. Inte ett av de jobben jag helst ville ha, men ett ok "fram till sommaren"jobb.
På jobbet låg en julklapp kvar som var min. Jag tog hem den och öppnade den här hemma. En söt liten glasskål... Med praliner i! Jag har ställt den långt inne i skafferiet, för jag ska inte äta nåt sånt idag! Men snacka om typiskt, just idag när jag var så sugen!

Nej, jag ska fixa potatis&purjosoppa istället. Den är så billig, kalorimässigt sett, att jag i alla fall kan äta två portioner. Om jag vill.

2 kommentarer:

Anna sa...

Du ska nog inte titta in hos mig idag då, jag gjorde misstaget att handla hungrig. Det är aldrig bra.

Antoinette sa...

Jag såg!
Handla hungrig är livsfarligt!