söndag 9 januari 2011

Memories..

Tittade lite i min gamla blogg igår.
Hittade tillbaka till tiden för förra sjukskrivningen och var tvungen att småfnissa lite för mig själv när jag läste om biverkningarna.


Några biverkningar vet jag inte riktigt om jag fått, förutom att jag inte har någon tålamodströskel (illa), mindre aptit (bra), tycker folk jag inte känner är fula, jobbiga och ivägen (illa) och har fått träningsvärk i benen av alla timmar jag promenerat de senaste dagarna.


Känns det igen..?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jo. Herreminje

Antoinette sa...

Ja. Fast sen inser jag att jag alltid har haft de biverkningarna mer eller mindre. De förstärksväl nu, helt enkelt..

Anonym sa...

Men oj, dom där biverkningarna har jag också :D

Antoinette sa...

Utan piller eller med? ;)

Anonym sa...

Utan :P, har ju varit utan i 7-8 månader...men biverkningarna hänger nog kvar...eller så är man bara sån ;)

Antoinette sa...

haha, could be, could be..