onsdag 12 januari 2011

Antoinette+Yoga=sant

Yogan var helt underbar idag.
Jag trodde att jag skulle vara stel och eländig, för jag har haft lite träningsvärk sen i måndags, men jag kände mig riktigt smidig. Trots att jag känner mig tjock och har ballongmage.

Det är dags att göra något åt den där magen och då menar jag inte enbart viktminskning. Tarmarna krånglar järnet nu. Jag ska testa att undvika socker så mycket som möjligt ett tag. Inte helt, så rabiat orkar jag inte vara. Jag måste få ha lite honung i téet och lite sweet chilisås i tomatsåsen. Framförallt ska jag undvika allt vitt socker. Och frukt, faktiskt. Jag ska testa en vecka.
Så får vi se om det blir nån skillnad...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mjölk och mjölprodukter då? Hoppas det fixar till sig, ska också ta tag i sockret...eller jag har gjort det till igår du vet ;)

Aurora sa...

Tänkte också på mjölk. Hoppas det känns bättre snart! Kram!

Antoinette sa...

Mjölk har jag redan börjat utesluta. Det blev bättre ett tag, men nu bubblar det igen.

Det kan vara medicinen också, men det skadar inte att testa!

Kram kram!