torsdag 20 januari 2011

Ajajaj Ojojoj

SJUKT ont kommer jag att ha imorgon. 90 minuters ashtangayoga är inte att leka med. Visst är det skönt att få sträcka ut ordentligt, men imorgon kommer det inte bli nåt sträckande, det kan jag lova! Får vara glad om jag kommer ur sängen.

Annars går allt enligt planerna. Fortfarande lugnt på jobbet. Det är otroligt skönt att jobba halvtid. Tänk den som hade råd med det. Viktklubb går bra, hittills har jag tränat in 1660 motionskalorier. Och inte ätit en enda! Har hållt mig till den dagliga dosen. Ser nästan fram emot måndag för att se vad det har gett för resultat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e duktig du. En annan springer visst på nätterna ist så jag orkar inte träna. Jillian har varit bortglömd ända sen på måndag :(, men en långprom iaf och så maten så klart som jag kämpar med och sötsug men jag klarar mig. Tror yoga måste tas upp igen det är ju så skönt att få sträcka ut den stela gamla kroppen :)

Kämpa på

Antoinette sa...

Att du orkar ta dig tid att kommentera efter en sån dag som du haft!
Yoga - jag är frälst!