tisdag 4 januari 2011

Träning och popcorn

Och så tränade jag mitt Jillianpass och så åt jag popcorn. För jag hade ju shoppat nya popcornkryddor med mitt icke spärrade icakort, som jag var tvungen att testa. Två kryddor, alltså två bunkar popcorn. Jodå. Gott var det också.
Imorgon blir det mer träning tänkte jag. Hemmaträning då med, eftersom mitt gym väljer att stänga tidigt dag före röd dag. De vill väl gå hem tidigt, de med.

Igår, på spinningen, var det lite kul. Jag körde ju på så hårt jag kunde, svettades och stånkade, tomatröd i ansiktet som vanligt. Mittemot, på andra sidan lokalen, satt tre smala unga tjejer. De såg ut som om de inte gjort annat än tränat spinning, att döma av deras kroppar. De orkade ingenting. Ingenting, I tell you! Vid första backan gav de upp, slutade trampa.
Jag vet att man inte ska vara skadeglad och sådär, men visst kändes det lite bra...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hell jäää, helt okej att va skadeglad :D

Kattis sa...

vad var det för popcornkryddor?

Antoinette sa...

BtDt: okej då! :D
Katie: Kernel Season's, finns på "amerikanska" hyllan på Ica Kvantum i Liljeholmen. Säkert på fler stora Ica och på Gray's. Jag köpte white cheddar och garlic&parmesan.

Anonym sa...

Fan nu fixade jag hem en sån video, men den var ju förtusan hakar över en timme lång!!! Ska de va så? VA!! ;)

Antoinette sa...

Nä, så ska det VERKLIGEN inte vara! Vad är det för video?