lördag 1 januari 2011

Goodbye hello!

Det var en trevlig kväll igår.

Alltid lite svårt när man hamnar i ett sammanhang där alla känner varandra utom man själv. Här hade dessutom alla andra något gemensamt, som inte jag hade, men jag hade trevligt ändå. Åt god mat, pratade, skrattade, dansade åttiotalsmoves i köket... Skålade i jordgubbsbubbel vid tolvslaget och fick skjuts nästan ända hem vid tresnåret.

Idag har jag inte varit bakis, men haft en bakisdag. Slafsat runt i myskläder, ätit godis och ostbågar, kollat på tv... Känner mig lite vemodig. Gör ofta det runt nyår. Vet inte om det är alla förväntningar, som jag ändå försöker att inte ha. Känslan av att jag borde uppnått något förra året. Fast det gjorde jag ju. Även om det varit ett tufft år så lärde jag mig mycket om mig själv igen. Jag har tagit tag i saker som jag behövde ta tag i, KBT'n bland annat. Startat företaget. Insett, återigen, att jag behöver tagga ner och inte PRESTERA hela tiden.

Och nu är det bara att fortsätta...

Inga kommentarer: