tisdag 25 januari 2011

Vill, men ska inte

Jag vill bara träna. Träna, träna träna!
Fast jag känner ju att jag inte ska nu. Förkylningen har satt sig nere i bröstet, så kondition är inte att tänka på. Ska vara hemma och vila imorgon med, men på kvällen ska jag yoga. Okej att jag hoppar spinningen, men yogan behöver jag för sinnesfriden.
Jag har hållit mig någorlunda med maten i alla fall. Kan hända att jag överskridit något med alla koppar te med honung jag hällt i mig, men det får vara så. Sugen på massa saker är jag, men filmen och klänningen smäller högre!
Bara jag gått ner 2 hekto på måndag, så jag får klippa mig... Det är ju första delmålet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt. Jag har lite så där halvsvullat...men fan jag har verkligen varit jätteduktig, visst får man då :)

Krya på dig

Antoinette sa...

Klart man får! Bara man är tillbaka på banan igen sen, och det kommer du ju vara! :)