tisdag 18 januari 2011

Hemskt och härligt!

Nu måste jag ju egentligen gå och lägga mig. I alla fall om jag ska få i närheten av de där 8 timmarna jag behöver.
Men, jag sov till 12 idag, så det känns sådär. Jag får väl vara trött imorrn då. Eller sova när jag kommer hem, jag jobbar bara till 12. Haha. Imorrn slutar jag jobba när jag gick upp idag. Så komiskt.

Spinningpasset var i alla fall hemskt, men härligt. Det var ett bra pass, definitivt ett jag ska fortsätta gå på. Bra musik och en återhämtning i mitten. Efteråt såg jag ut som om jag duschat med kläderna på. Jag gillar det, på nåt lite perverst sätt. Gillar att svettas, att det syns att jag har kört hårt.

På väg hem stötte jag på en gammal kompis, jag på väg ut, hon på väg in. Vi bestämde att vi skulle ta ett pass i relaxavdelningen snart, den är nämligen gratis nu under våren.

Imorgon är det vilodag enligt planen. Fast vem vet. Jag kanske behöver köra ett pass efter att ha börjat jobba igen...

Inga kommentarer: