tisdag 4 januari 2011

Fullbokat!?

Jag blev lite brydd idag, när jag skulle boka mig till afron. Den var fullbokad, nämligen. Jag tror aldrig att jag sett ett pass vara fullbokat nån gång, men jag antar att fler och fler hittar till nätbokningen. Tänkte ta nåt annat, men insåg att jag inte skulle hinna eftersom jag tvättar till klockan 18 och alla andra pass börjar exakt då. Inte var det nån yoga imorrn heller eftersom det är dag före röd dag.
Jaha.
Tur man har lilla träningsdvd'n, så det blir nån träning gjord.

Annars har jag varit social idag. Fikat med J, det var år och dar sen. Hon har ju gått och flyttat norrut, blivit med hus, sambo och plastbarn. Det sköna var att det var precis som vanligt att träffa henne. Vi babblade på som alltid om vad som hänt sen vi sågs sist.
Fördelen med att boka en tidig fika är att faktiskt komma ut medan det är dagsljus. Bra grej.

11 kommentarer:

Maria sa...

Så gör min karantänkompis, bokar in fika med någon varje dag så hon har en anledning att duscha och se dagsljus... Själv försöker jag ju vända på dygnet och det går alldeles utmärkt. :)

Anna sa...

Haha, jag är inte alls förvånad. Det är ju nytt år och nu ska ju alla ta tag i sitt nya liv. Ge det några veckor så är det säkert som vanligt igen...

Antoinette sa...

Maria: jag tror det är en bra grej. Synd att du vänder på dygnet, annars kunde vi ha tagit en fika imorrn! :)
Anna: Du har nog rätt! Brukar ju alltid bli lämmeltåg direkt efter nyår.. ;)

Kattis sa...

Haha, jag minns när jag gick och tränade regelbundet, då var det alltid knökfullt på passen i januari, men sen i mitten/slutet av februari hade det lättat igen. :)

Antoinette sa...

Längtar!
Nu har jag installerat My Tracks, ska testa den imorrn när jag är ute och går! :)

Aurora sa...

Vad har du för tränings-dvd? Skulle kunna tänka mig att prova nån ny.

Antoinette sa...

Jillian Michaels 30 day shred. Jag tycker den är skitbra! 20 minuters cirkelpass i tre nivåer. Rekommenderas.

Anonym sa...

Ska nog oxå köpa nån hemträning, för det biter inte helt på att gå ut i svinkylan här...fast jag har iofs inte råd...kan stå framför teven å hoppa på stället :P

Kattis sa...

Enda "nackdelen" med my tracks är att man nog inte riktigt kan lita på att den visar rätt maxhastighet per spår. Idag tex påstod den att gått 12.73 km/h som snabbast. Det låter ju inte så troligt. Däremot känns den genomsnittliga hastigheten på 5,89 rimlig. Vet inte hur intressant det är att veta maxhastigheten dock. Inte så värst känner jag. :)

Antoinette sa...

Haha, jag kan göra en lite instruktionsvideo åt dig! ;)

Antoinette sa...

Till BtDt, alltså.. ;)

Katie: Äsch, jag tycker bara det är kul att se hur man gått och lite sådär! :)