måndag 17 januari 2011

och så gör vi det en gång till...

Men vad kul hörni!

Jag har gått upp nästan alla de där kilona jag gick ner. Jäkla skit.
Så nu är det nystart med Viktklubb. Träna tre gånger i veckan ska jag ju göra ändå, för att jag mår bra av det. Och så kör jag vit månad, med socker, alltså. Planerar att gå ner 8 kilo till min födelsedag i slutet av mars. Lite mindre än ett kilo i veckan. Det fixar jag om jag bara sköter mig. Då har jag lite kvar sen, men det är okej i alla fall.
Det är ju då vi ska spela in filmen också. Man vill ju kunna titta på den efteråt, liksom...

7 kommentarer:

Anna sa...

Vilken film?

Antoinette sa...

En kompis till mig är filmmakare på fritiden, så jag brukar gästspela i hans filmer.. :)

Anonym sa...

Jag antar också utmaningen, jäkla socker. Fyller för mycket och för jämnt i april och då vill jag slippa 10 kg innan det. Nu körde jag igång med LCHF, för dom brukar slippa godissuget eller sötsuget generellt och så Jillian förstås :)

Antoinette sa...

Då har vi typ samma mål!
Fast jag kör den gamla vanliga mer ut än in.
Har jättesvårt att tro på dieter där man ska utesluta grejer. Men funkar det för dig så är det ju skitbra! :)
Och Jillian. Alltid Jillian. :)

Anonym sa...

Jag har provat det där med förbränn mer än du äter, men för mig funkar det inte så jag testar det här å det ska ju hjälpa mot mitt hysteriska sötsug hoppas jag framförallt :).

Jillian ärkehäxan...ja vad säger man börjar ju ffs få mardrömmar :D

Antoinette sa...

Hoppas det hjälper då!

Åh, men du vet, jag har en hatkärlek till Jillian! Tänker alltid att hon är med mig på gymmet när det blir jobbigt. Som en pushande, skrikande låtsaskompis! :)

Anonym sa...

Fick en kommentar på min blogg...Killian, hur slående är inte det :D