fredag 14 januari 2011

Student igen

Det är spännande, men lite läskigt, det här med kursen.
Projektledning.
Jag har tittat igenom kursavsnitten litegrann och det är ett nytt språk för mig. Jag tror jag kommer bemästra det, men det känns ändå lite läskigt.
En bra sak är att det inte finns några tidsgränser, jag kan hålla på nästa termin också om jag vill. Så det får ta tid. Det är bra, för jag vill verkligen lära mig det här, inte bara hasta igenom.

Sen känns det lite roligt att jag dagen efter jag lämnar in min uppsägning får reda på att jag kommit in på kursen. Sist jag kollade var jag typ 35:e reserv. Känns som ett tecken. Att jag gjorde rätt.

4 kommentarer:

Aurora sa...

Va? Jag har inte alls förstått att du har sagt upp dig. Måste missat det. Kram och grattis!

Anonym sa...

Klart du gjorde rätt, det kommer att gå skitbra...är jätteglad för din skull :D

Antoinette sa...

Aurora: jag tror inte jag skrivit så mycket om det. Kram och tack!
BtDt: Ja, jag tror det! Hoppas i alla fall! :)

Janet sa...

YAY! :) Det är ju helt fantastiskt!

Ibland kan man kämpa så länge med annat och börja tro att det aldrig kommer lösa sig och sedan helt plötsligt så börjar det gå åt rätt håll. Och vid det laget är man så tacksam för allt gott som kommer ens väg så man blir ju själaglad för det lilla. För allt som är steg framåt och inte bakåt liksom.

Jag blir så glad för din skull att du kommer få ägna dig åt något som för dig närmare det du brinner för. Närmare ditt mål. Och det kommer att gå superbra eftersom det är något du själv vill och gör för din egen skull. =)

Wohoo lixom! :)
Kram