lördag 8 januari 2011

träningsvärk och svarta djur

Jag har träningsvärk.
Inte från yogan igår, även om den var trög, utan av snöskottning.
Jag var ju ute hos pappa för att klappa svarta djuret och det hade snöat så jag inte kom in på uppfarten. Sen tänkte jag också att det var bar att skotta så det såg ut som om någon är hemma. Nu kommer ju pappa hem idag, men ändå.
Djuret var tokgosigt och klagade högljutt när jag var tvungen att åka.

Idag sov jag till 11. Det ser förjävligt ut hemma och jag har inte initiativ till att ta tag i det. Imorgon kanske. Klockan tre ska jag träffa en kompis för lite promenad och fika.

5 kommentarer:

Anna sa...

Äh städa hinner man ju alltid, jag skulle också fika om jag vore du! Säger jag som tvättar och stökar men så fick det bli idag.

Antoinette sa...

men det är ju så skönt när det är klart! :)

men, fika är najs och nödvändigt idag.

Anonym sa...

Skiten ligger kvar, bättre att fika. Men snöskottning räknas ju till motion, frågan är den varför jag är så fet då???

Antoinette sa...

Hahaha, jaa du.. ;)Men du kanske har väldigt starka armar? :D

Anonym sa...

Det kanske är så :D