torsdag 6 januari 2011

Jag visste det!

Såklart.
Så fort jag kom till gymet kändes det bra. Extra bra kändes det att jag bokat plats i förväg så jag bara kunde trycka ut min lilla biljett och gå in. Det är nämligen strul med datasystemet, så det tar en evinnerlig tid om man ska hämta biljett i kassan. Mycket folk var det också, nyårslöftena verkar hålla i sig.

Nu när jag kom ut från gymet, svettig och röd i ansiktet, hade himlen öppnat sig. Snön fullkomligt vräkte ner och det gör den fortfarande. Så skönt då, att jag kan sitta inne med gott samvete och mysa i soffan!
I alla fall några timmar, sen är det middag hos barnfamiljen. Den stora frågan är; bil eller t-bana? Eller egentligen; vatten eller vin...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eeee, vin! Finns det alternativ :D

Antoinette sa...

Jo, när det är snöstorm och bekväma jag vill ta bilen... :) Fast å andra sidan, då måste jag sopa bilen...